loading...
DOWNLOAD
SASAN بازدید : 10322 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (1)

 

رژیم لاغری بسیاری را چاق می‌کند

 

 

رژیم کانادایی
این برنامه انقلابی(رژیم 15 روزه) با سرعت و آسان باعث کم شدن و سوزاندن چربی در بدن می شود،بهترین مشخصه این رژیم این است که بدن را وادار به سوزاندن سریع چربیها می کند و مانع بازگشت وزن از دست رفته میشود از همه مهمتر این رژیم روی مرکز اشتها در مغز اثر میگذارد و اشتها کم میشود


نکته مهم ممکن است میزان از دست رفتن اب بدن در روزهای اول زیاد باشد و حالت سستی به شما دست دهد که برای از بین بردن این حالت حتما در طول روز 8 لیوان آب بنوشید)

این رژیم 15 روز است و به همین دلیل آسان است و در صورت اجرای دقیق بسیار موثر است به دلیل اینکه رژیم خاصی دارد و شما از رژیم خسته نمی شوید این رژیم سوخت و ساز بدن را تغییر میدهد و به همین دلیل پس از پایان مدت آن میشود بصورت معمول غذا خورد،بدون آنکه اضافه وزن بیاورید.

لازم به ذکر است که این رژیم را به همان صورت و بدون کوچکترین تغییری انجام دهید و بخاطر داشته باشید چنانچه بین وعده های غذا حتی آب نبات و یا شکلات خورده شود رژیم باید قطع گردد و پس از دو ماه دوباره از نو شروع کنید.

مدت آن فقط 15 روز است نه کمتر و نه بیشتر که 12 روز آن رژیم اصلی است و به مدت 3 روز رژیم نگهدارنده بسیار آسان گرفته میشود ،با گرفتن این 12 روز و 3 روز رژیم نگهدارنده وزن تا یکسال به همان صورت باقی می ماند و شما در این یکسال اضافه وزن پیدا نمی کنید،در این رژیم قهوه یا چای نباید عوض شودو قند و خرما در همان موعد اعلام شده میل شود،چنانچه این رژیم را بطور دقیق انجام دهید پس از پایان آن بین 8 الی 10 کیلو از وزن شما کاسته می شود و 10 الی 15 سانتیمتر از سایز شما کم میشودشاید باور نکنید ، ولی بعد از پایان رژیم باور خواهید کرد که رژیم ما معجزه است.

اگر رژیم را بطور دقیق بگیرید ،یعنی چیزی اضافه بر مواد رژیم میل نکنید و به قول معروف ناخنک به غذا ها نزنید حتما وزن و سایز کم می کنید.(هر یک از مواد رژیم به منظور خاصی تهیه شده) در صورتیکه وزن شما بیش از 70 کیلو گرم است میتوانید 12 روز رژیم را گرفته سپس 3 روز رژیم نگهدانده را بگیرید و بعد دوباره 12 روز رژیم بگیرید تا به وزن و سایز دلخواه خود برسید اگر در طول روز گرسنه شدید بین غذاآب یا چای کمرنگ بدون قند بنوشید.

این رژیم برای افرادی طراحی شده که  ...

 

برای در یافت رژیم کانادایی از سایت بزرگ نیکا دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..

SASAN بازدید : 327 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

بسیاری از کاربران با تایپ فارسی در کامپیوتر مشکل دارند و به دلیل کم شدن سرعت تایپ، از حروف فینگلیش برای تایپ مخصوصا در مسنجرها استفاده می کنند. در کتاب الکترونیکی که در این قسمت در اختیار شما قار می دهیم، شما با تایپ فارسی آشنا می شوید. مهارت تایپ سریع و درست از هنرهای است که هر کاربر و علاقمند به رایانه آرزوی داشتن آن را دارد. این مهارت تنها در صورت داشتن دو فاکتور مهم تمرین بسیار و گذشت زمان قابل دستیابی است. با مطالعه این کتاب می توانید سریعتر با مهارت تایپ سریع و درست فارسی آشنا شوید. این کتاب با فرمت PDF میباشد که هم اکنون از نیکا دانلود قابل دریافت می باشد.
SASAN بازدید : 310 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

 


نام کتاب: دانشنامه نقاشی
جمع آوری: نامشخص
تعداد صفحات: 600
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
نقاشی یکی از رشته‌های اصلی هنرهای تجسمی است و دارای انواع خاصی است و همچنین قدمت آن شش برابر زبان نوشتاری می‌باشد. اولین نقاشی‌های یافت‌شده در غارها حاکی از آن است که انسان‌های اولیه با کشیدن نقش حیوانات و شکارشان به نوعی خود را آمادهٔ نبرد با آن‌ها می‌کرده‌اند.  در کتاب دانشنامه نقاشی به معرفی تمام اساتید نقاشی جهان و اثرهای معروف آنها می پردازد.
برای دانلود رایگان کتاب "دانشنامه نقاشی" از نیکا دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

SASAN بازدید : 419 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش جامع نرم افزار Autodesk Revit

 

 

 

اموزش اتودسک 

 



نام کتاب: آموزش جامع Autodesk Revit
نویسنده: قاسم اریانی
تعداد صفحات: 885
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
نرم افزار مهندسی Revit که توسط شرکت نام آشنای Autodesk طراحی شده است ابزاری قدرتمند برای مهندسین عمران و معماری می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای دقیقی برای طراحی و ساخت سازه های کارآمدتر می باشد. در کتاب پیش رو بطور جامع و قدم به قدم نحوه کار با این نرم افزار را در بیش از هشتصد صفحه یاد می گیرید.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش جامع Autodesk Revit" از نیکا دانلودبه ادامه مطلب مراجعه نمایید.

SASAN بازدید : 3497 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

 

دانلود 90 کتاب الکترونیک مختلف (جاوا) برای مبایل

 

 

ebok

 

 

تعداد نود کتاب الکترونیک با پسوند جار برای دانلود که در یک فایل زیپ جای داده شده اند ، خواصیت این فایل ، دسته بندی بودن کتابه به صورت پوشه به پوشه میباشد که خود میتواند کتابخانه ای مرتب و پربار برای شما باشد ،

دسته بندی کتابها به صورت زیر است :

ادبی

داستان و رمان

قانون و حقوق

مذهبی

پزشکی سلامت

تاریخی و ...

در ادامه مطلب دانلود کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام موضوع دانلود را بیشتر میپسندید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 589
  • بازدید ماه : 589
  • بازدید سال : 32,158
  • بازدید کلی : 585,764
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ