loading...
DOWNLOAD
امیر حسین بازدید : 357 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب  ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

امیر حسین بازدید : 20980 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (1)

AVENGERS

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

منتشر کننده فایل:نیکا دانلود
فرمت : EXE
حجم:804 مگابایت
محصول: آمریکا
زبان: انگلیسی
ژانر: اکشن , تخیلی , هیجانی
امتیاز:۸٫۹/۱۰
زیر نویس: ندارد
خلاصه داستان:فیلم با حمله غیرمنتظره دشمنان به زمین و به خطر افتادن امنیت جهانی شروع می شود. پس از این Nick Fury، رئیس سازمان حافظ صلح بین الملل ( SHIELD ) دستور تشکیل تیمی خبره برای مبارزه با دشمنان را می دهد. در پی این اتفاق ابر قهرمانان دور هم جمع می شوند…
 
 
 دانلود + اسکرینشات + کاور اورجینال فیلم در ادامه مطلب...

 

 

 

امیر حسین بازدید : 655 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 

 

نام رمان: قلعه حیوانات
نویسنده: جورج اورول
تعداد صفحات: 102
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
قلعه حیوانات، با نام اصلی "مزرعه حیوانات" رمان کوتاهی تمثیلی درباره گروهی از حیوانات است که انسانها را از مزرعه‌ای که در آن زندگی میکنند بیرون میکنند و خود اداره مزرعه را به دست میگیرند، ولی پس از مدتی این حکومت به حکومتی خودکامه با شرایط مشابه قبل تبدیل میشود. این رمان در طول جنگ جهانی دوم نوشته شد و در سال ۱۹۴۵ میلادی منتشر شد، ولی در اواخر دههٔ ۱۹۵۰ میلادی محبوب شد. معروفترین جمله این کتاب «همه حیوانات باهم مساویند، اما برخی مساوی ترند» است در زبان انگلیسی به صورت یک ضرب المثل و جمله کنایه آمیز وارد شده‌است. قلعه حیوانات توسط جورج اورول نوشته شده که از رمان های دیگر او می توان به رمان 1984 اشاره داشت که چندی پیش در سایت برای دانلود رایگان قرار گرفت.
برای دانلود رایگان رمان "قلعه حیوانات" ازنیکا دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

امیر حسین بازدید : 404 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (1)

 دانلود بازی کم حجم Deadly Race  برای pc

 

 

امروز بازی هیجان انگیز و بسیار زیبایی با حجم کم وزیبا آماده کرده ایم هم اکنون شما بازدید کننده گرامی سایت نیکا دانلود میتوانید بازی را برای پلتفورم pc در ادامه مطلب دریافت نمایید...

برومند بازدید : 887 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

 

این هم جدیدترین نسخه آنی ویروس nod32که به درخواست دوستان در سایت قرار دادم.

برخي از ويژگي هاي كليدي نرم افزار:

 

- سرعت بسيار بالا در شناسايي

 

- پشتيباني از پورت هايي كه احتمال ورود و خروج فايل يا اطلاعات مضر از انها وجود دارد،مانند POP3،HTTP و...

 

- سبك بودن فايل هاي آپديت روزانه كه چيزي در حدود 50 كيلو بايت است كه موجب به روز ماندن تمامي بخش هاي ضد ويروس مي شود.

 

توانايي آپديت فوق العاده بالا و منحصر به فرد كه به طور ساعتي ديتابيس با آخرين تهديد هاي روز آشنا مي شود!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید....

برومند بازدید : 513 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 

 

نرم افزاری که به تازگی نسخه به روز شده آن برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد . کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند . اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat.com است .
این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد.این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat Pro Extended حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat Pro Extended که با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می گردد ، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

arash333 بازدید : 334 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

 

آیا هارد دیسک شما پر از عکس های گوناگون می باشد؟ عکس هایی که از روی سی دی ها کپی کرده اید، از اینترنت دانلود کرده اید و یا با دروبین دیجیتال خود آن ها را تهیه کرده اید. جستجو در بین این همه عکس برای رسیدن به عکس مورد نظر همواره یکی از دغدغه های شما بوده است، پیکاسا این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمام عکس های ریز و درشت روی هارد دیسک خود را پیدا کنید، ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید، هر بار که Picasa را اجرا می کنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب می کند، پیکاسا با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی می کند. شما از طریق پیکاسا می توانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید.
Web Albums قابلیت جدیدی است که به این نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما می توانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس های خود را از درون پیکاسا به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم های شخصی دوستان خود ببینید و عکس های آن ها را نیز ذخیره کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Picasa:
- ارسال تصاویر به وسیله ایمیل
- نمایش تصاویر به صورت اسلاید و نگارش مستقیم بر روی CD
- سادگی ویرایش تصاویر
- جستجوی ساده و كارآمد میان تصاویر
- انتقال تصاویر از دوربین دیجیتال، اسكنر و ... به برنامه
- دسته بندی عكس های منتخب در پوشه دلخواه
- پشتیبانی از بلاگر
- و ...

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام موضوع دانلود را بیشتر میپسندید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 268
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 441
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,510
  • بازدید ماه : 1,510
  • بازدید سال : 33,079
  • بازدید کلی : 586,685
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ